La configuració d'entrada de trucades s'adapta a les teves necessitats ja que contempla tots els escenaris possibles com la possibilitat de poder atendre sempre trucades, en un horario establert o pode enviar-les a una bústia de veu o locució informant que es troben en fora d'horari.
Per realitzar la configuració d'entrada de trucades haurem d'acceder a la nostre Área de Usuarios -> Mi Centrex -> Mi Centrex -> Entrada de llamadas
- Seleccionarem l'opció "Editar Grupo"
- A continuació s'obrirà la configuració actual on podem modificar-la
- Seleccionarem l'opció "EXT." i mitjançant el desplegable seleccionarem l'extensió on volem que entrin les trucades
Els diferents estats possibles que trobarem a l'apartat "Entrada de llamadas" per a la numeració a configurar són els següents:
- Configurado: Numeració amb comportament aplicat. Pot modificar-se.
- No configurado: Numeració sense comportament aplicat. Pot aplicar-se.
- No provisionado: Numeración pendent de portabilitad. Encara no es pot realitzar la configuració.
A continuació s'expliquen totes les possibilitats de configuració d'entrada de trucades que tinguin a veure amb l'horari:
Entren trucades sempre
En aquesta configuració entren trucades les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana. No és necessari definir un calendari d'horari.
Dins d'horari
Les trucades són ateses dins de l'horari que definim. Una vegada ens trobem fora d'horari podem configurar la bústia de veu, una locució avisant del fora d'horari o no realitzar cap configuració addicional i en caso de rebre una trucada es pot visualitzar-la com trucada perduda.
Fora d'horari
Les trucades poden ser no ateses. S'ofereix la possibilitat de configurar la bústia de veu amb un missatge configurat si volem per tal que els clients puguin deixar el seu missatge o configurar una locució indicant que es troben fora d'horari laboral.
Bústia de veu
Ofereix a la persona que truca la possibilitat de deixar un missatge i ens pot arribar al nostre correu previament configurat. És possible configurar diferents bústies de veu com per exemple per a dies laborals, caps de setmana, dies festius, etc...
Locució
Podem configurar un missatge per informar al client per exemple de l'horari laboral, etc... Podem configurar diferents locucions per a dies laborals, caps de setmana, dies festius, etc...
Per cada número d'entrada podem configurar Calendarios, i els agrupem de la següent manera:
- Calendario de festivos: Conjunt de dies en els que l'horari estarà tancat tot el dia. Permet configurar els dies de l'any en els que l'empresa es troba tancada.
- Calendario de días de horario especial: Permet configurar per tot l'any, els dies en els que l'empresa fa un horari diferent al seu horari laboral habitual. Per exemple, si l'empresa fa jornada intensiva a l'estiu.
- Horario laboral: dies no englobats en cap dels calendaris esmentats anteriorment. Configurarem els dies de la setmana es troba oberta l'empresa (o el DDI), i quin horari configurem per a cada dia.